Bądź dla siebie lepszym szefem – ruszyła nowa kampania społeczna Dell Technologies z udziałem Łukasza Simlata

Powered by

“Bądź dla siebie lepszym szefem”, to hasło nowej kampanii społecznej Dell Technologies, z udziałem aktora Łukasza Simlata, który jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. Jeśli brzmi to znajomo, zobacz jak znaleźć w sobie wewnętrznego dobrego szefa i stać się wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów.

Coraz więcej organizacji decyduje się na pozostaniu przy modelu pracy zdalnej czy na model hybrydowy. Nasz dom stał się również naszym miejscem pracy, a w nowej rzeczywistości coraz ciężej jest oddzielić życie zawodowe od prywatnego. Wykonujemy kilka czynności na raz, zastanawiamy się nad swoją efektywnością, zacierają nam się godziny pracy. Przekłada się to zarówno na nasz dobrostan psychiczny, jak i fizyczny, co możemy zobaczyć w nowej kampanii Dell Technologies.  

“Bądź dla siebie lepszym szefem”

W ramach działań kampanijnych upubliczniono trzy spoty wideo, w których Łukasz Simlat wciela się w rolę Artura – pracownika korporacji pracującego zdalnie i mierzącego się z codziennymi wyzwaniami. Akcja opiera się na trzech filarach komunikacyjnych: zdrowiu fizycznym, dobrostanie psychicznym oraz technologiach. W każdym filarze znajdziemy adekwatne porady, które wspomogą pracowników w ich codziennych zmaganiach z pracą zdalną. Na potrzeby kampanii wdrożono stronę internetową www.lepszyszef.pl, na której znajdziemy bazę przydatnych artykułów nawiązujących do każdego filaru komunikacyjnego, a także podcasty Voice House “Case study: Praca Hybrydowa”, w których prowadzący Tina Sobocińska i Jarosław Kuźniar przeprowadzą ciekawe rozmowy z ekspertami.

Kampania skupia uwagę na uświadomieniu pracownikom, że każdego dnia powinni być swoimi “wewnętrznymi szefami”. To od nich przede wszystkim zależy, jak będzie wyglądać ich praca zdalna, która może okazać się przyjemnością lub zmienić w koszmar. Do akcji Dell Technologies dołączyło kilkanaście redakcji, takich jak m.in. Onet, money.pl, Puls Biznesu czy CRN. Kampania potrwa do końca marca 2022 roku. 

Więcej z tej kategorii