Jak powstał spot XPS Revolt by Brodka? Zobacz making of produkcji

Powered by

To od początku był zupełnie nietypowy projekt. Eksperyment. Działanie na żywym, zmieniającym się organizmie. Jak wyglądał proces powstawania tej niecodziennej produkcji i co działo się w studiu filmowym? Zapraszamy za kulisy planu XPS Revolt by Brodka.

Teaserowe video XPS Revolt by Brodka to wspólna praca wielu twórców z różnych obszarów działania. Bez wsparcia kreatywnych osób z ogromną pasją, które wniosły swoją wrażliwość do projektu, film z pewnością wyglądałby inaczej. Dlatego tym bardziej zachęcamy do obejrzenia materiału Kuby Trusiewicza, który z kamerą odwiedził plan zdjęciowy i pokazał ten oryginalny proces twórczy.

To pierwsza odsłona kampanii marek Dell i Intel, w której Brodka występuje w podwójnej roli: reżyserki i dyrektorki kreatywnej konkursu.

Za kulisami projektu XPS Revolt by Brodka

Jednym z głównych celów projektu XPS Revolt było zachęcenie twórców do zgłaszania śmiałych prac, inspirowanych pięknem, wolnością i mocą twórczą. Te 3 cechy, to główne wyróżniki wyjątkowo wydajnych, mobilnych i bezkompromisowo zaprojektowanych laptopów Dell XPS na platformie Intel EVO.

Kampania została skierowana do wszystkich artystów i kreatywnych głów, których pomysły wykraczają poza schematy oraz wykorzystują różne techniki wyrazu. Do osób, które potrzebują sprzętu będącego w stanie dotrzymać im kroku, niezależnie od tego, gdzie prowadzi ich wyobraźnia.

Projekt XPS Revolt zakłada stworzenie przez Brodkę autorskiej impresji na temat piękna, wolności i mocy twórczej w kontekście nowych technologii, dostarczanych przez patronów projektu – marki Dell i Intel. Jednym z trudniejszych elementów jest fakt, że artystka musi uwzględnić w końcowym koncepcie i połączyć w całość prace zwycięzców konkursu.

W zamyśle partnerów projektu priorytetem było uczynienie zeń święta kreatywnej wolności, niepohamowanej ekspresji i dużej swobody. I takim właśnie eksperymentom, przeobrażeniom, nieoczekiwanym zmianom i transformacjom zostaje poddana Brodka w śmiałym spocie zapraszającym do udziału w konkursie, który obejrzycie tutaj.

Jak się pracuje z Brodką? Czy jest wymagającą dyrektorką artystyczną?

Jak wspomina w wywiadzie, artystka sama siebie postrzega jako osobę dbającą o jakość i surowo pilnującą wysokiego poziomu dzieła. Podkreśla jednak, że uwielbia pracować z ludźmi, którzy podobnie jak ona nie idą na kompromisy i wspólnie chcą stworzyć coś dobrego i jakościowego.

Jej futurystyczny i nieoczywisty spot współreżyserował utalentowany
i znany ze świeżego spojrzenia Przemek Dzienis. Duet zaplanował wszystko w najdrobniejszych szczegółach i zaprosił do współpracy cenionych twórców.

Przemek Dzienis i Monika Brodka
Kostiumy: Andrzej Sobolewski
Scenografia: Anna Szczęsny; futurystyczne rzeźby Oskar Zięta; foto: Paweł Trojanowski
Make-up: Kasia Biały; foto: Paweł Trojanowski
Fryzura: Michał Bielecki; foto: Paweł Trojanowski

Finał XPS Revolt by Brodka

Zakończyliśmy niedawno etap poszukiwania twórców i poznaliśmy finalistów. Teraz czekamy na końcowe wideo Brodki. Co tym razem pokaże i czym nas zaskoczy, przekonamy się już niedługo. Zestawienie ze sobą zupełnie różnych projektów, stworzonych inną techniką w odmiennej stylistyce to z całą pewnością ogromne wyzwanie. Jeżeli ktoś może mu sprostać to tylko ona, artystka, która ze swoich kreatywnych poszukiwań uczyniła znak rozpoznawczy.

Foto: Paweł Trojanowski
Więcej z tej kategorii